תהליך השכרת עגורני הצריח

בעולם הבניה של שנות ה 2000 עגורני הצריח הפכו להיות אחד הכלים המשמעותיים והחשובים ביותר. קבלני בניין, מהנדסי בניין, מנהלי עבודה, ומשקיעים מבינים כיום כי חשיבות עגורני הצריח בתהליך הבניה גדלה והפכה מרכזית.

 ד.נ.ס.  מנופים בע"מ ידועה כחברה המובילה והגדולה בתחום עגורני הצריח בכל אתרי הבניה בארץ.

תהליך השכרת עגורני הצריח בחברת ד.נ.ס מנופים בע"מ זוכה להתייחסות מיוחדת שכן כל אתר בניה הוא שונה, כל פרויקט הוא אחר, לכל מנוף יש את המאפיינים שלו ולכן בתחילת כל תהליך השכרה אנחנו מגיעים לשטח!

מתבצעת הערכת פרויקט, הערכת השטח , הערכת נתונים ביחס למשקלים שצריך להקים באתר, בחינת תוכניות האתר ועוד.


השלב הבא- הוא בניית תוכנית עבודה מתאימה להקמת המנוף.

התוכנית נשלחת ללקוח כחלק מהצעת המחיר שנבחנה היטב לפי צרכי הלקוח.

התוכנית כוללת המלצות למשקל מינימום מקסימום, מיקום האתר, פרטי הפרויקט , נתוני המנוף, העמדת עגורנים, שטחי התארגנות, שיטת הרכבה ופירוק, שיטת הגבהה והנמכה, חפיפה בין עגורנים ועוד.


השכרת העגורן כוללת:

שירות תיקונים – אנחנו מתייחסים לעגורן שנמצא בשטח כחלק מד.נ.ס מנופים בע"מ ולכן הוא זוכה לטיפול הולם וראוי בהיותו באתר. זמני השירות בחברה הינם המובילים והמהירים ביותר בתחום עגורני הצריח וכל קריאה זוכה לטיפול מהיר ביותר!

הרכבה ופירוק – בתחילת ההקמה מתבצע תהליך הקמה על ידי צוות מובחר ומקצועי מטעם  ד.נ.ס מנופים בע"מ ובסיום השימוש במנוף מתבצע פירוק על ידי צוות מקצועי ומיומן! 

בנוסף חברתנו מעמידה לרשות הלקוחות השונים אפשרות לשכור חוליות ומסגרות קשירה וציוד הגבהה לצרכים השונים שלהם.



מגוון פתרונות אשר יתאימו במיוחד לכל צורך הרמה

שנות ניסיון רבות, קשרי ענפים בינלאומיים חובקי עולם ועוצמה עסקית, מאפשרות לחברת ד.נ.ס מנופים בע"מ לקיים קשרים עם החברות היצרניות הטובות בעולם. החברה מייבא את העגורנים והחלפים מכל רחבי תבל ומאפשרת ללקוחותיה את הפתרונות האופטימאליים והיעילים ביותר לכל צורך הרמה באתרי בניה.


x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.